Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Η Ρένα Κουμιώτη αποχώρησε από την παράσταση ‘Ξημερώνει Κυριακή’.

Η Ρένα Κουμιώτη αποχώρησε από την παράσταση ‘Ξημερώνει Κυριακή’. Διαβάστε τι λέει η ίδια στην επιστολή της:


Δυστυχώς, στην παράσταση ‘Ξημερώνει Κυριακή’ την οποία με πολύ χαρά και νοσταλγία προκάλεσα να γίνει, δεν θα συμμετέχω. 
 
Όχι, επειδή είμαι αδιάθετη ή κουράστηκα. Είμαι παλιάς κοπής καλλιτέχνης, σέβομαι τους
συνεργάτες μου, το Μίμη Πλέσσα και το Λευτέρη Παπαδόπουλο κατ’ αρχήν,
αλλά και όλους τους υπόλοιπους συντελεστές: συγγραφείς και ηθοποιούς που συμμετέχουν και το κοινό που με εμπιστεύεται τα τελευταία 45 χρόνια, που ακόμα
και άρρωστη θα ήμουν παρούσα. Όμως είμαι μια χαρά. Αναζητείστε την αιτία της αποχώρησής μου σε αυτούς που με παρουσιάζουν ως αδιάθετη ή κουρασμένη.
Εύχομαι στο έργο «Ξημερώνει Κυριακή» να έχει καλή συνέχεια. 

Ελπίζω άμεσα να βγάλουν το όνομά μου από την ταμπέλα και τις αφίσες της παράστασης, που άθελά τους ξέχασαν και μπορεί αυτό να παραπλανήσει τον κόσμο.
Εύχομαι να βρεθεί η ευκαιρία να τα ξαναπούμε.

ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...